Opozorilo!

VSE FOTOGRAFIJE NA TEJ STRANI SO AVTORSKO ZAŠČITENE. ZA VSAKRŠNO KOPIRANJE ALI OBJAVLJANJE FOTOGRAFIJ KONTAKTIRAJTE AVTORJA!

27. mar. 2013

ŠKOTSKA IX.. Otok Lewis, Harris (Butt of Lewis, Luskentyre)

 Butt of Lewis


Nazadnje smo štopali po Lewisu, danes pa si na hitro oglejmo še najbolj SZ točko Velike Britanije - Butt of Lewis). Peljal sem se s polnim busom praktično samih šolarjev in parih delavcev. Vožnja je potekala po nekoliko dvignjenem terenom sredi otoka med močvirji in posameznimi naselji. Edina izstopajača stvar so šotišča, kjer kopljejo šoto, katero uporabljajo za ogrevanje. Druga zanimiva stvar pa je opazovanje voznika, ki je poznal praktično vsakega osnovnošolca, srednješolca, delavca... 2x pa smo se ustavili celo pred hišo, kjer je na hitro izmenjal besedo ali dve. 

Na koncu rta Butt of Lewis se nahaj samo velik svetilnik, ovce, ptiči in velikooooooo vetra ter seveda Atlantski ocean.  Nekaj kilometrov pa še manjše mestece Port of Ness, katerega sem moral izpustiti iz "načrta" izleta.





 Luskentyre

 Zaradi polnega hostla sem bil primoran tretji dan oditi nazaj na celino. Pred trajktom pa sem skupaj s škotom iz hostal skočil do otoka Harris. Zaradi pomankanja časa sva šla do prve plaže, ki je sicer ena izmed večjih (4x2 km peska). Seveda sma želela priti do obale tako, da sma hodila in vmes štopala. Nepisano pravilo, da na najbolj zakontni cesti dobiš najhitreje štop se je spet izkazalo za resnično :)) Edino malo problema sma imela, da sva se uspela z nahrbtnikom natlačiti v avtodom. Sama plaža oz. zaliv je resnično impresiven, vendar sem zaradi vremena vse skupaj hitro zaključil, se poslovil od škota in štopal nazaj ter spet hitro dobil štop. No na glavni cesti za Tarbet pa sem se izkazal še s štopanjem lokalnega prevoznika, ki po Harrisu opravlja prevoz ljudi s kombiji :))






Po treh dneh sem se torej znašel na izhodišču - pristaniškem mestecu Tarbert. Zanimiva izkušnja srečanja s skupnostjo, ki jo v razviti evropi zagotovo ne srečaš za vsakih vogalo je bila za mano. Manjši minus pa vreme, predvsem veteeeerrrrrrrrrrr. Svojo moč je slednje še enkrat pokazalo na vožnji s trajktom do Skya, kjer je 100 meterski trajekt spet zibalo kot barčico. 




 ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 Par motivov iz prečkanja otoka Skye pa sem že opisal v prispevku: ŠKOTSKA VII. Otok Skye

Ni komentarjev: