Opozorilo!

VSE FOTOGRAFIJE NA TEJ STRANI SO AVTORSKO ZAŠČITENE. ZA VSAKRŠNO KOPIRANJE ALI OBJAVLJANJE FOTOGRAFIJ KONTAKTIRAJTE AVTORJA!

8. avg. 2009

Pod slapom Rinka

Danes sem bil v službi taksista, in sicer je bilo treba iti v Logarsko dolino k slapu Rinka po en del familije. Ob čakanju je nastalo par fotk okoli slapu Rinka. Fotke so mogoče malo drugačne - neturistične, saj sem malo lovil ljudi v tele objektiv.


1. Fotka slapa, da se ve kje sem bil.


2. Zanimiva mi je bila temnopolta družina, ki se je zabavala ob slapu.


3. Glava družine se je lepo postavil pred slap. V PS-ju sem fotko spremenil v ČB, saj mi barvna ni ugajala.


4. Ženska s hčerko in psom, kateri je bil tudi razlog, da sem jih ovekovečil.


5. Kot zadnja pa še mlada družina čez most po katerim se v slabi uri pride do Okrešlja, ki je lepo izhodišče za nadaljne ture.

Edit: šele zdajle sem opazil, da so vse fotke pokončnega formata :shock:

Ni komentarjev: