Opozorilo!

VSE FOTOGRAFIJE NA TEJ STRANI SO AVTORSKO ZAŠČITENE. ZA VSAKRŠNO KOPIRANJE ALI OBJAVLJANJE FOTOGRAFIJ KONTAKTIRAJTE AVTORJA!

16. mar. 2015

PORTUGALSKA VI. Valença

večina turistov se baje v Vianni de castelo tudi posonči na plaži sam pa sem ta obvezni del nadomestil z dnevnim izletom na sever. Tj. iz Vianne do Castelo sem za en dan skočil z vlakom do severne meje s Španijo, in sicer v mestece Valença. Železnica lepo ob oceanu in nekaj "malih" valov ;) Za piko na i pa fantastično umazani okni preko katerih je fotografiranje velik užitek. 




Lonely planet je pel hvalnice o mestecu, sam pa sem bil ob prihodu močno razočaran. K sreči sem kmalu spoznal, da je do starega dela treba prehoditi nekaj ulic na novo nametanih zgradb. Na vrhu hribčka pa se je razprostrl pogled na na obzidje, reko in sosednje mesto v Španiji. Po hitrem preletu mestece sem se spravil na obzidje in vegetiral par uric.   



Na hitro bi rekel, da je stari del Valence namenjen nekaj preostalim domačinom in predvsem turistom. Vsakih nekaj ur se namreč na mesto zgrne množica iz avtobusov iz Španije, ki se na hitro sprehodi, kupi spominke in mogoče spije kavico. Sicer pa je čez cel dan po vseh ulicah možno slišati komercialno glasbo, ki nekako ne spada v precej staro okolje in kazi cel vtis. Ampak glede na €, ki sem jih pustil tam (beri 0€) nekako nisem oseba, ki bi zadevo lahko preveč negativno ocenjevala. 



Največja atrakcija je pa zagotovo zid preko katerega teče voda. Ljudje se ustavljajo in hladijo roke, glavo, kakšen otrok pa se na nezadovoljstvo staršev skoraj stušira. 


Zakaj se nisem odločil skočiti preko mostu v Španijo pa mi ni jasno še niti danes :D


Ni komentarjev: