Opozorilo!

VSE FOTOGRAFIJE NA TEJ STRANI SO AVTORSKO ZAŠČITENE. ZA VSAKRŠNO KOPIRANJE ALI OBJAVLJANJE FOTOGRAFIJ KONTAKTIRAJTE AVTORJA!

15. feb. 2013

PORTUGALSKA II. Porto

Za Lizbono je Porto drugo največje mesto na Portugalskem. Nahaj se ob Atlantski obali in ob reki Douro. Na severnem bregu reke najdemo stari del Porta, katerega del spada od UNESCO. Na južnem bregu pa se ob reki razprostira Vila Nova de Gaia, ki slovi predvsem po vinarnah, kjer zori, se prodaja in pije Portovec ;) Če se prav spomnem je preko reke postavljenih sedem mostov, najbolj prepoznaven pa je zagotovo 44 m visoki, dvonivojski Ponte Luís I. Spodnji nivo je natrpan z avtomobili, na zgornjem pa kraljuje l. 2002 odprt metro (6 linij, 81 postaj).

Pogled na stari del Porta na severnem bregu reke Douro.


Osebno mi je Porto verjetno najljubše mesto na Portugalskem. Mogoče je za to "kriva" dobrodošlica v hostlu, kjer so mi ponudili Portovec :) Verjetno je k vtisu pripomogla tudi množica otrok, ki so po ozkih uličicah igrali nogomet, skrivali, kopali v vodnjakih in celo skakali iz spodnje etaže Ponte Luís I. Slednjih je bilo res veliko, v nogavicah so preplezali ograjo, se nastavljali objektivom turistov, nato pa skok v reko... 





Oporto Cathedral


Nad Portom je eden najopaznejših objektov zagotov katedrala. Sam sem si jo ogledal od zunja, pokukal vanjo, nato pa se pustil prepričati, da sem kupil karto za ogled križnega hodnika - ali nakja takega :D



Mercado do Bolhão

Posebna dogodivčina pa je bil ogled tržnice. Problem je bil namreč v tem, da sem ves čas hodil okoli le te in tako prehodil vse bližnje ulice. Na koncu sem se že skoraj vdal na kar sem videl ljudi z vrečkami rib, ki so me privedle do -----> tržnice :) Rože, ribe, meso, fižol, sadje, zelenjava in celo perutnina.





Dolina Douro

Guimarães, Braga

Viana do Castelo

Valença

Aveiro in Reserva Natural das Dunas de São Jacinto

Coimbra



Ni komentarjev: